Sonntag, 11. September 2016

Альбом для СП ''Wonderful Moments''


Привіт усім. Сьогодні я покажу свій альбом для СП "Wonderful Moments" вже повністю📖Альбом вийшов, на мою думку, дуже об'ємний, функціональним. Розмір альбома 24:28📐 Має 5 розворотів (10 сторінок). Вміщає 46 фото розміром 9:13 і дуже багато місця для записів🏷📌 Альбом зроблений повністю із улюбленого паперу від Maja Design💙 Із 3 різних колекцій. Але мені здається, вони прекрасно поєдналися. Тепер дивимося фото, а іх дуже багато🙄

Ось мій додатковий розворот на 9 фотографій. І так із кишеньками для тегів🏷.

Другий розворот ми вже бачили, але покажу його повністю в альбомі🤗 тут також поміщаються 9 фотографій і також є місце для записів🏷 ОЕ цього розвороту були квіти/листочки + лєнточки. У мене, як видно, є все✔️
Третій розворот із обов'язковими елементами книжні сторінки+ часи. Також є все ✔️ в цьому розвороті помістилося 10 фото ну і звичайно є місце для записів🏷
Переходимо до четвертого розвороту. Тут ОЕ були мереживо+рамочка. Також є все✔️ На цих сторінках помістилися 9 фотографій і дуже багато різних теґів і вирізалок для записів🏷
Ну і звичайно останній розворот. ОЕ кишеня + ґудзик. У мене тут навіть дві кишені✔️✔️. Тут можна вставити також 9 фото. Ну і звичайно багато-багато місця для важливих записів про малюка. 🏷
Ну і спинка альбома😊
Взагалі мені він дуже подобається. Вийшов дуже дитячим і зірковим ⭐️Все як я люблю.
Тепер хай мене хтось примусить зробити альбом для дівчинки💕. Вже всі матеріали є📦 Чекають. Тож зараз поки тиждень відпустки і можна знову починати роботу. Ну все на сьогодні. Всім гарної і творчої неділі. Я побігла пакувати валізи ✈️🇩🇪

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen