Dienstag, 21. Februar 2017

СП "Весна. Відтінки ніжності" 3. Тиждень

Ну доброго вечора. Я знову майже запізнююся😂 Не знаю, що на це впливає. Може погада, весна ... 🌿🍃 у будь-якому разі я ще встигаю показати вам свою нову листівку, яку робила в рамках СП "весна. Відтінки ніжності". І завданням цього тижня є бірюзовий колір і ОЕ картинка квітів. Ох не легко мені було, але я викрутилася. Я вирізала з листка скрап паперу квіточки🌺 і листочки🍃 Вперше працювала з папером від датського виробника Riddenhorst. Вирішила зробити ще одну листівку по цій палітрі, але вже без ОЕ, вже на фінальний показ ✂️Сподобалося. Бірюзи і них в палітрі безліч. Було з чого вибирати. Я ж взяла фоновий і прикрасила трошки штампами. Також розбавила крафтом, чіпом, саморобними квітами і надписом "If you dream it you can become it"

Декілька деталей🔎
Інший ракурс 🔍

Ну і звісно банер проекту✔️
Зустрінемося за декілька днів 😘

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen