Donnerstag, 23. Juni 2016

Шеббі бук для СП 3 розворот

Привіт усім! Ну от вже третій тиждень в СП "Літні радості". Чесно кажучи, я навіть не сподівалася, що отримаю такі коментарі і відгуки про передні два мої розвороти 🤗 Мені дуже приємно читати ваші коментарі 😘 І для себе відкрила багато талановитих дівчат😊 У всіх такі яскраві літні роботи 🐞
Ось і моя робота для цього етапу 😊
Тема тижня жучки, метелики, пташки все, що супроводжує нас влітку🐌🐞🐝
У мне звичайно ж це морський коник і морська зірка.
Полімерні фігурки від ТМ "Iris" просто прекрасно підійшли до теми мого альбома🐚 
Перша сторінка.
Друга сторінка.
А ось і морська зірка і маленька скляна бутилочка, які попали в мереживні сітки 🎣 
На сьогодні у мене все. Чекаю з нетерпінням довгих вихідних і звичайно понеділка з новим завданням.


Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen