Donnerstag, 9. Juni 2016

Шеббі бук для СП 1 розворот

Привіт усім. Сьогодні я хочу показати мої перші дві сторінки для СП"Літні радості". Цей альбом я роблю для синочка моєї подруги. У вересні йому виповниться 1 рік, але він вже встиг побувати у сонячному Таїланді. Тому цей альбом про його першу подорож ;)

У альбомі буду використовувати тканину від Tilda, багато мережива, полімерні фігурки від ТМ " Iris", які купила в Украіні ще минулого року (  мабуть вони чекали свого часу ) і багато, багато іншого гарного декору)
Обов'язковим елементом цього тижня є квіти. Вони у мене на обох сторінках у вигляді квітів і бутонів з мережива.
Перша сторінка.
Я добавила декілька паєток. Вони дуже гарно переливаються і поблискують на світлі, створюючи ефект справжніх краплин води.
Друга сторінка
На другій сторінці на ґудзик я добавила трішки міні бісеру, виглядає як пісок;)
Для підложок під фото я використовувала тканину від Tilda і папір від Maja Design.
Ось тут я добавила свої фото з поїздки до Côte d'Azur два роки тому.
З нетерпінням чекаю наступного етапу проекту.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen